ŹRÓDŁA

Nadawcy niekomer­cyjni mają najszersze pole działania, mogą bowiem traktować odbiorców ja­ko krytycznych partnerów inteligentnego dialogu, fanatyków jakiejś sprawy, niegroźnych dziwaków, krąg wtajemniczonych, bądź jako bezrozumną masę żądną podniety i wymagającą stałej kurateli. Bez względu jednak na to, co nadawca myśli o publiczności, do której się zwraca, niemal zawsze my­ślom tym towarzyszą niepewność kim naprawdę są odbiorcy, a także obawa, by ich nie utracić, kimkolwiek są.Sprawne funkcjonowanie mediów zależy w decydującym stopniu od relacji ze źródłami zapewniającymi stały dopływ treści wykorzystywanych w przekazach, a zwłaszcza informacji rozpowszechnianych przez media. Media korzystają zwykle z następujących źródeł: relacje reporterskie, wy­powiedzi osób fizycznych, oświadczenia przedstawicieli i rzeczników insty­tucji, oficjalne opracowania i dokumenty, serwisy agencji prasowych i mate­riały agencji public relations, doniesienia innych mediów.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *