WIĘKSZA ATRAKCYJNOŚĆ

Dla zwiększenia atrakcyjności takich zdarzeń, mogą zapewnić w nich udział znaczących i znanych postaci, których samo pojawienie się podnosi rangę zdarzenia i zapewnia mu medialny rozgłos. Po trzecie: Należy też roz­patrywać kwestię „ram odniesienia” relacji między źródłem i nadawcą, stopnia zbieżności lub rozbieżności ich biurokratycznych funkcji, celów działania, pozycji społecznej, wartości, sposobu postrzegania rzeczywistości itp. [Gieber, Johnson, 1961], Układ tak pojmowanych ram odniesienia może występować w trojakiego rodzaju wariantach, co pokazuje rys. 16, kształtu­jących trojakiego rodzaju relacje między źródłem i nadawcą.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *