W OSTRZU KRYTYKI

Mimo ostrej krytyki i kampanii wzajemnych oskarżeń towarzyszących takiej „wal­ce o stołki” w mediach publicznych, politycy zwykle toczą ją z wielką de­terminacją, obnażając przy tym często swój cynizm i brak wstydu. W przy­padku mediów komercyjnych taka infiltracja polityczna jest zazwyczaj nie­możliwa, gdyż ich właściciele kierują się swoimi sympatiami i koneksjami politycznymi. Jednak i tutaj możliwe są różnorakie relacje – politycy mogą występować wobec mediów w roli klienta, wykupując przestrzeń dla swoich reklam wyborczych, media z kolei mogą zasilać ich fundusze wyborcze li­cząc na późniejszą wdzięczność polityków. Z czasem takie wzajemne relacje mogą stać się tak złożone, iż już nie wiadomo, kto jest czyim klientem, a gdy tego nie wiadomo, można być pewnym, iż mamy do czynienia ze związkami sprzyjającymi korupcji władzy.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *