W MEDIACH NIEKOMERCYJNYCH

W przypadku mediów niekomercyjnych prawa i obowiązki właściciel­skie przysługują organowi założycielskiemu, który może kierować instytucją nadawczą bezpośrednio lub przez specjalnie do tego powołane ciało. Nie to jest wszakże najważniejsze w tych mediach, tylko sposób sformułowania celu ich działania oraz stopień determinacji organu założycielskiego w dąże­niu do realizacji tego celu. W przypadku wyraźnego sprecyzowania celu silnej determinacji do jego realizacji mamy zwykle do czynienia z auto­rytarnymi metodami zarządzania, zostawiającymi podwładnym niewiel­ką swobodę decyzyjną. Swoboda ta rośnie, rzecz jasna, wtedy, gdy cel jest określony ogólnie, a organ założycielski przejawia umiarkowaną determina­cję, ograniczając swój nadzór do wydawania dyrektyw i okresowych kontroli ich realizacji.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *