SILNI NADAWCY

W przypadku silnych nadawców środki te nie mają większego znaczenia, ale mogą decydować o być albo nie być nadawców słabszych, działających w skali lokalnej, a zwłaszcza o losie mediów nieko­mercyjnych działających na zasadzie instytucji non-profit. Choć zazwyczaj państwo dysponuje tymi środkami z pozycji mecenasa lub protektora waż­nych interesów społecznych, często towarzyszy temu aura podejrzliwości, iż za takimi interwencjami kryją się manipulacje polityczne, wzmacniające wpływy ekipy rządzącej w mediach, co wystawia te ostatnie na ryzyko, iż korzystając z pomocy ekonomicznej państwa tracą w jakimś stopniu nieza­leżność, a wraz z nią wiarygodność. W gospodarce rynkowej istotnym czynnikiem kształtującym warunki działania mediów są ich relacje z klientami, wśród których niewątpliwie najważniejsi są reklamodawcy i sponsorzy.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *