PODSUMOWANIE INFORMACJI

Przedstawiona wyżej charakterystyka celów polityki informacyjnej po­kazuje, że zarówno ich hierarchia, jak sposób definiowania pozostają w ści­słym związku z typem instytucji nadawczej. Nie znaczy to bynajmniej, iż obowiązuje tu jakieś żelazny determinizm – w ofercie wielu nadawców łatwo znaleźć relacje i doniesienia wyłamujące się spod wskazanych definicji. Te definicje należy więc traktować jedynie jako wyznacznik ogólnych pra­widłowości czy dominujących tendencji, które razem wzięte określają typo­logiczną odrębność różnych wariantów polityki informacyjnej. W znacznym stopniu pokrywają się one z rozróżnieniem przyjętym przez Johna Fiskego [1992], który wyodrębnił trzy typy informacji: oficjalne, alternatywne, po­pularne.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *