NORMALNA SPRAWA

Jest rzeczą najzupełniej normal­ną, że charakter i kompozycja oferty mediów komercyjnych, jak też cały sposób działania, są podporządkowane potrzebom reklamodawców – przeka­zy mają przyciągnąć tych odbiorców, którzy są dla nich publicznością do­celową, powinny też tworzyć dobre tło dla reklam [Altschull, 1995], Troska to, aby tak właśnie było, ciąży na barkach nadawców, którzy mają to robić „po swojemu”, zachowując daleko idącą niezależność decyzyjną. Dlatego nie jest rzeczą normalną wpływ reklamodawców na treść poszczególnych prze­kazów, choć praktyki kryptoreklamowej ekspozycji różnych produktów w treści przekazu (product placement) należą do popularnych technik mar­ketingowych.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *