MANIPULOWANIE MEDIAMI

Mimo pewnej podejrzliwości o chęć manipulowania mediami, wiele mediów wykorzystuje te źródła. Nie bez znaczenie jest i to, że są one dar­mowe, a więc stanowią swego rodzaju „informacyjne subsydium” wspoma­gające działanie nadawcy. Po drugie: Relacje ze źródłami zależą od pozycji i znaczenia źródła. Instytucje wpływowe politycznie i silne ekonomicznie mają z reguły większą siłę przetargową i łatwiej umieszczają w mediach ko­rzystne dla siebie informacje. Instytucje te mają przy tym większe możliwo­ści działania i mogą korzystać z renomowanych agencji public relations – oprócz gotowych komunikatów i informacji dostarczanych mediom, mogą organizować różnego rodzaju pseudozdarzenia, zarówno rutynowe, np. kon­ferencje prasowe, jak też bardziej oryginalne, np. pokazy, wystawy, wizyty, wyjazdy, seminaria, koncerty, występy, ceremonie, uroczystości, imprezy etc.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *