I WIĘKSZA STRUKTURA

Im zatem większa struktura organizacyjna i bardziej roz­proszona własność, tym większa depersonalizacja władzy – mniej liczą się indywidualne koncepcje i pomysły, bardziej rozpoznanie rynku wymogi marketingu.W porównaniu z mediami komercyjnymi sytuacja mediów publicz­nych jest z jednej strony prostsza, gdyż nie mają one konkretnych wła­ścicieli bądź też są oni instytucjonalną abstrakcją (w Polsce np. są to jed­noosobowe spółki Skarbu Państwa), z drugiej strony bywa bardziej złożo­na, gdyż uprawnienia właścicielskie może wykonywać kilka organów władzy, które nie muszą działać zgodnie. W przeciwieństwie do mediów komercyjnych, dla których sukces rynkowy jest głównym lub wyłącznym celem działania, media publiczne muszą godzić zasady efektywności eko­nomicznej z celami służby publicznej, a w jakimś stopniu także z interesami partii rządzących.

Aleksander Kowalski

Witaj na moim serwisie! Jestem architektem wnętrz z pasji i zawodu. Prowadzenie bloga to moja pasja. Zamieszczam tutaj wiele artykułów dotyczących aranżacji pomieszczeń. Jeśli podoba Ci się tematyka bloga to zapraszam do zostania moim czytelnikiem na dłużej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *